Měna:

Doprava

Kdy odesíláme Vaše zásilky

Objednávky jsou zpracovány bez výjimky v pořadí v jakém jsou registrovány v objednávkovém systému. Každá objednávka je zpracována do 48 hodin po odeslání, obvykle však již během 24 hodin. O průběhu zpracování je zákazník průběžně informován elektronickou poštou.  Stav objednávky lze kontrolovat i po přihlášení k zákaznickému účtu. Není-li objednané zboží skladem, je zákazník o této skutečnosti neprodleně informován a má možnost objednávku změnit či stornovat. Zboží, které je skladem, expedujeme do 2 pracovních dnů po objednání. Zboží, které není skladem expedujeme do 14 dnů. Ve výjimečných případech, po dohodě s odběratelem, i později.
Pokud je zvolena platba předem na účet, bude objednávka zpracována až po připsání platby na náš účet.

Zboží si můžete vyzvednout osobně na prodejnách. Zboží může převzít pouze kupující. Po předchozí dohodě i kupujícím pověřená osoba. Osoba vyzvedávající zboží se musí dostatečně identifikovat a prokázat platným občanským průkazem nebo platným cestovním pasem. Při odběru vychystaného zboží v prodejně se nejedná o prodej pomocí prostředků komunikace na dálku ale o běžný maloobchodní prodej.

Zaslání zboží přepravní službou do ČR. Zboží je možno kupujícímu zaslat Českou poštou. U spotřebitelských objednávek nad 2500,- Kč zasíláme zboží zcela zdarma. U objednávek menších než 2500,- Kč účtujeme následující manipulační poplatky: při platbě na dobírku 127,- Kč, při platbě předem na účet 97,- Kč. Uvedené ceny jsou včetně DPH 21%.

Zaslání zboží přepravní službou do SR. Zboží je možno kupujícímu zaslat Českou poštou pouze při platbě předem na účet, dopravné činí 363,- Kč. Uvedené ceny jsou včetně DPH 21%.

Kupujícímu doporučujeme aby v případě pochybností o kompletnosti zásilky, bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice, obsah balení) podle přiloženého nákupního dokladu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

O neúplné nebo poškozené zásilce je nutno neprodleně sepsat s dopravcem protokol o škodě a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem (na adresu info@ecocapart.cz) nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje spotřebitele práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.